Meestgestelde vragen (FAQ)
Zodra wij jou pakket ingepakt hebben krijg je een e-mail waar de track & trace code in staat. Als de pakketten ingeleverd worden bij DHL krijg je vanuit hen steeds updates over de levering van je pakket. Normaal gesproken duurt het 1 a 2 werkdagen voordat je pakket geleverd wordt, houd er rekening mee dat dit rond de feestdagen en andere drukke tijdstippen iets langer zou kunnen zijn.
Stuur even een e-mail naar noortje@sokkenenondergoed.nl met daarin de naam en het adres wat je ingevuld hebt en wij sturen je de gegevens zodat je de betaling alsnog kunt doen.
Hoewel wij de orders zeer zorgvuldig inpakken kan het in een enkel geval voorkomen dat je een ander product of maat geleverd krijgt dan je besteld hebt. Stuur in dit geval een mailtje naar noortje@sokkenenondergoed.nl zodat we er snel voor kunnen zorgen dat je alsnog de juiste producten ontvangt.
Neem in dit geval altijd even per e-mail contact met ons op, wij denken graag mee om het netjes op te lossen. U kunt ons bereiken via noortje@sokkenenondergoed.nl
Bij het product zelf staat meestal hoe het product valt. Staat er niets bij neem dan je eigen maat of kijk in onze maattabellen.
Vraag eerst na bij buren of zij wellicht je pakket aangenomen hebben voor je. Is dit niet het geval neem dan na 3 werkdagen, vanaf de dag van verzending, contact met ons op. Stuur hiervoor een e-mail naar noortje@sokkenenondergoed.nl, vergeet niet je ordernummer in je e-mail te zetten.
Wij bieden regelmatig leuke kortingscodes aan aan onze vaste klanten, wil jij hier ook graag bij horen? Schrijf je dan hier in voor onze nieuwsbrief en loop nooit meer onze mooie acties mis.
Ja hoor dat is geen probleem. Stuur een mail met je verzoek naar noortje@sokkenenondergoed.nl, we sturen je zo snel mogelijk je factuur toe. Vergeet je ordernummer niet in je e-mail te zetten.
Is je favoriete product op? Goed nieuws, meestal komen artikelen binnen enkele weken weer op voorraad. Bij alle producten die op zijn staat een vakje waar je je e-mailadres in kunt vullen om op de hoogte gehouden te worden. Vul je e-mailadres in en ben als eerste op de hoogte als deze weer binnen is.
Kijk eerst even na of je betaling gelukt is, heeft er geen afschrijving plaats gevonden dan is je bestelling niet gelukt. Indien de betaling plaats heeft gevonden kan de bevestiging in je spam map terecht gekomen zijn of misschien heb je een typfout gemaakt bij het invullen van je mailadres. Heb je geen bevestiging ontvangen neem dan gerust even contact op met ons, we kijken het graag even na voor je.
Zolang je nog geen e-mail hebt gekregen van DHL met je track & trace code is je zending nog niet onderweg en kun je deze nog annuleren. Neem hiervoor zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op via 0627093007.
Het wijzigen van je bestelling is geen enkel probleem mits je nog geen e-mail hebt ontvangen van DHL dat je zending onderweg is. Neem zo snel mogelijk telefonisch contact op met ons via 0627093007. Wij helpen je verder met het aanpassen van je bestelling.
Op onze pagina over het wassen van onze producten vind je uitgebreide informatie over het wassen van je sokken en ondergoed. Over het algemeen geld voor elk kledingstuk altijd dat je het moet wassen met gelijke kleuren, houd de temperatuur in het waslabel aan en droog het bij voorkeur niet in de droger. Deze tips helpen om je aankopen langer mooi te houden.
Neem contact met ons op
Heb je een vraag aan ons kijk dan eerst bij de meestgestelde vragen hiernaast (FAQ), dit is de snelste manier om een antwoord te krijgen op jouw vragen. Staat het antwoord op je vraag er niet bij neem dan contact op via een van onderstaande manieren.
Whatsapp of bellen
Vind je het fijner om ons persoonlijk te spreken of om een bericht te sturen dan neem je contact op via 0627093007. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 9.00 uur tot 17.00.
Vul onderstaand contactformulier in
Wij reageren binnen 2 werkdagen op je bericht.